Selasa, 15 April 2008

KENA MARAH DENGAN CUSTOMER

Wadus dah lama tak mengkontribute idea-idea mengarut. Semalam (14/04/2008) mencatat sejarah sebab aku dapat custmer yang hampeh gilaaaaaa. Selama ni selalu dapat customer yang marah-marah standad laaaa kan. Tapi aku allergic dengan orang melayuuuuuuuuuu yang sombong tak bertempat. Adake dia kata aku ni Melayu Bodoh tak reti buat kerja. Yang dia lagi mangkuk hayun BIL tepon RM137 pun bayar dengan cek dah tu mesin pun tak sudi nak terima cek dia. Bila aku bagitahu cek kena tendang dengan mesin, menjerit-jerit nak saman aku sebab aku cakap dia bagi cek tendang sebok surih aku tarik balik statement aku. Dia kat dia lawyer nak saman aku. kenapalah Celcom ada customer sengal macam ni. Kalau bayar RM1300 ke ok gak nak berlagak ni baru bayar ciput cam tu gerammmmmmmmmmmmmm aku..........tu jeeee nak lepas perasaaaaannnn