Isnin, 23 Mac 2009

SEMALAM TENGOK CERITA POCONG

Semalam aku tengok cerita pocong kat you tube...takut. Aku memang favourite cerita-cerita cam ni. Tapi lepas tu dahla balik kul 1.15 a.m. ...dah rasa seram sejuk..kereta parking kat car park kat luar tu..hari tu kan dah nampak...tenggek atas pokok ...huhuhuhuhuh tapi yang kelakar tu ada la sorang member S bukan nama sebenar..dok mengusik..aku sat gi kalau balik jangan tegur lah..jangan tengok belakanglah..tak per...sekali aku sergah dia "hah!" ...melompat mamat tu terkejut....hahahahahha sapa yang terkena.....sebelum balik aku tengok takeshi castle dulu...bagi gelak-gelak lawak-lawak hilang rasa takut dan seram...masa balik nasib baik ada yang teman sampai kat parking....itu sajo.....bila fikir-fikirkan mana ada manusia yang mati dikerjakan pocong...yang jahat tu manusia jugak..manusialah mahluk yang paling ganas...dan kejam...kan kan....