Jumaat, 22 Mei 2009

LELAKI TAK MALU PINJAM DUIT POMPUAN TAK NAK BAYAR

Sangat menyampah aku kat lelaki seorang ni..menyesal aku berkawan dengan dia. Kawan2 baik aku dah sound awal-awal lagi mamat cam nak ambil kesempatan jer. Cakap besar konon yang terbaekkk...ada wawasan, Manager sayang...tapi hampeh...dah lah AWOL MC bersepah..last-last dah kena terminate..aku nak duit aku balik. Dahlah ada bini tak mengaku dah kawin...konon kot nak jaga market..pas tu dok kutuk-kutuk bini yang kau kata kau dah ceraikan sebab selalu melawanlah, kurang hajar...ehhh tak kuasa aku nak dengar...kalau kau nak cerita kat aku bini kau tarik muka hempas pintu kereta tak payah buang masa aku...aleh2 kau kata kau tak leh bayar hutang aku alasan sebab janda kau pinjam duit kat ceti haram...kau yang kena bayar. Apa jenis lelaki kau ni...kau yang buat taik salahkan orang lain..sapalah perempuan malang yang berkahwin dengan kau tu...
Kalau kau tak bayar hutang aku ngan kawan-kawan lain aku sumpah kau tak hidup senang sampai bila-bila..celebrate besday bagai nak rak..berlagak! Hutang RM100 pon tak leh bayar...BENCI aku..kat kau..H1N1 betullah