Sabtu, 22 Mei 2010

POKAI

Seriously aku kena belajar berjimat cermat..memanjang pokai pokai...huhuhuhu...amende yang aku beli pun tak tau...makan mek d baru 3 kali.....ni pasal laki aku lah payment sangkut so aku yang menanggung semua. Tulah dulu aku dah bagi tau, jangan wat kerja untuk mamat tu..sebab dulu dah kena sekali tapi suami biasalah mana nak terima pandangan isteri...kawan gak betul..isteri ni cam hampeh kan...sekarang cam ner mamat tu dah hutang laki aku 10K memanglah tak banyak mana tapi boleh rrrr wat bayar saman, tunggakan keta...bil letrik pon dah dapat surat merah kalau kena potong aku selamba pergi beli lilin...pedulik apa aku...ni dok menaip ni kat umah mak bapak ni dok wat muka kesian mana tau kot daddy huloq duit nak mintak malu padahal dalam wallet ada 3 hengget jer haahahahahha pasal apa aku poyo jer ek kalau dulu dah meleleh air mata tapi sekarang ni pokai haprak pon aku ok jer hepi...semalam kawan aku Ila belanja makan pecal lele tak taulah betul eja..sedaplak ni makanan Indonesia..ayam goreng ngan sambal goreng ngan sayur kacang ngan kubis ngan kuah sup...sedapsiutttttttttttttttttt...kenyang sampai malam...ok